lördag 12 februari 2011

sverige!

snart är jag i sverige! känns jätte konstigt. har längtat en massa men nu känns det så plötsligt :). vet redan nu att jag kommer att längta efter wilma. vaför kan inte wilma och nils hålla ihop så att jag slipper längta efter den ene hela tiden!?

har varit en himla skitvecka. men nu är den över. tog extraklasser med ettorna och tvåorna i torsdags och det var bara så himla skönt att göra ngt annat. slippa tänka på en massa annan skit och bara dansa. när det går tungt i skolan så är det så svårt att prata med alla hemma. dansvärlden är så komplicerad och är man inte i den så tror hag att man har svårt att förstå. försöker förklara men det går lixom inte. men jag har bara en termin kvar och sen är jag fri :)

nej nu ska jag äta. sen SWEDEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar