tisdag 22 februari 2011

stückchenweise

jag har idag fått lära mig den hårda vägen vad som händer när man glömmer att ge ljud/ljus-boxen musiken till ens stycke. "konstigt...något känns fel...". så jäkla korkad. tack och lov var det "bara" genrep. ikväll ska vi köra gärnet!! MED musik :)

mina dansare märkte att kläderna inte fungerade... sista minuten med allt! så nu är en av tjejerna hemma för att hämta andra tröjor. sen hade jag inte testat att göra allt barfota... både skriva en koreograf-check-bok, då skulle jag kunna kolla där om jag glömt ngt. men jag hoppas att allt ska gå vägen även fast att jag förtjänar titeln "världens mest oplanerade koreograf"! jag har ju bra dansare som kan göra dansen bra iaf :)

behövde inte jobba idag. var faktiskt en lättnad. var så mkt jag skulle hinna. så nu har jag äntligen mat i kylen!

mitt stora oros moment just nu, förutom föreställningen, är wilma. hon bajsar blod! men det konstiga är att man inte kan märka ngt på henne. hon är go och glad och äter normalt. förstå inte vad som kan vara fel. mina hundpassare sa att hon bajsat lite diarre och att hon tom var upe mitt i natten och bajsade och kissade och sen matvägrade dagen därpå. får väl ta henne till vetrinären om det händer igen. vill ju att min lilla hund ska må bra!

jag ska vara en 13:årig tjej i ett stycke. fick inte veta vad jag skulle ha på mig, så det blev lite inprovicerat. men jag känner mig...omatchad :) är med i typ 15 sek, men det är kul ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar