lördag 5 februari 2011

helg :)

sitter nu barnvakt. blev ett ganska lätt jobb. gjorde mat och så poff var barnen trötta och ville sova. nu sover de som små söta troll och jag kan sitta här.

igår fyllde en tjej i ettan år och vi var ute och firade henne. oj sicken kväll det blev... när vi kom fick vi gratis shots. var nog inte 40% sprit men ändå shots. sen åt vi och då var personalen ganska dålig för att vara ärlig. men sen, ja sen blev det hallå i lådan! en servitris bad oss att dansa på bardisken. de tyckte några var kul så de gick upp. men det var inte tillräckligt många enligt de anställda. så lyckades vi få upp fyra till så skulle de bjuda på en flaska tikhila... det var vi inte sena med. mmmm massa gratis alkohol!! sen beställde jag en drink...eller det var nog före. missade iaf happy houer med 10 min!! attans! men efter att jag fått min drink kom det ngn dam med en bricka full med proseccoglas...mer alkohol! fulla och glada var vi allesammans när kvällen började ta slut...ja förutom de som körde på nykter kväll. de var nog glada iaf ;)

plötsligt kom jag på att jag måste hem till wilma. så jag sprang och hämtade jackan och väskan under vårt bord och stack iväg till u-bahn. sa inte hejdå till ngn...lite oartigt. men ja jag tänkte inte så långt :)

så idag fick jag ett mail från en av tjejerna som var med igår och hon sa att personalen hade klagat på att vi gett så lite dricks... ojdå. men vi hade fått igång hela stället iaf! så tjejen som skickade mailet och en till gick dit idag med extra dricks och ett snällt brev. var ju lite ponsamt samtidigt som jag tycker att det är konstigt av personalen att klaga på sina kunder. men men.

om en vecka är jag i gbg!

imorgon har jag rep. då SKA jag göra klart mitt stycke. hoppas att det blir riktigt bra! föreställning den 22 feb för de som vill komma. har två mkt bra dansare som gör vad jag vill och ger bra tipps och råd. är så kul att se andra göra mina steg!

på måndag har jag yoga-prüfung. är lite nervös! men jag ska ska ska klara det!

puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar