måndag 21 februari 2011

foton med fotografer

woow nu är jag en dansare, jag har tagit foton med två fotografer. :)

var just iväg och tog bilder med skolans fotograf. hoppas hoppas hoppas att det blir många fina bilder och att inte rekton väljer ngn himla ful bild med sicklade fötter!! fick hjälp av tre tjejer i klassen. var verkligen skönt att ha deras stöd. de sa vad jag skulle göra och tänka på. rekton hade tidigare sagt att vi skulle förbereda tre poser MAX fyra. men när jag väl stod där så hade jag all tid i världen. men jag fick som sagt hjälp så det var lungan.

jag är hungrig!! har varit här i skolan hela dagen (stackars wilma!!) så jag har inte ätit ngt vettigt. hade med lite gammal pasta med tonfisk, dilikatess...eller?!

nej nu är denna paus slut. ska hiphopa nu! jag är inte van vid pauser. dagarna brukar gå i ett. men idag har jag istället varit här massa men haft en massa pauser. konstigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar