måndag 18 januari 2010

helgen

så vart det måndag igen. känns riktigt konstigt. helgen har varit både lång och nästintill obefintlig. känns som att det ofta är så. tiden springer samtidigt som man står helt still. hade min födelsedagsfest i lördags. det var nice. älskar mina vänner! dock inte alltid mina grannar...;) de klagar på att vi dammsugar efter kl 18, att vi slänger glas på söndagar, att vi går för högt, att vi...ja att vi överhuvudtaget lever. och så en fest på det. det var inte riktigt populärt. gästerna kom typ 9, vi hade ingen musik, kl 12 kommer grannarna och säger att de är trötta på att vi jämnt och ständigt festar. vi har ju festat hela dagen och halva natten..grr. sen vände hon på klacken och gick. att få 3 timmar till hela dagen och halva natten, ja dte gäller att ta i! ;)

men kvällen blev lyckad. fick dansa mkt och stod tom på gästlistan! det du, det har ju typ aldrig hänt innan ;) fräckt!

igår hade vi första repet med treorna. gick betydligt mkt bättre än jag trott. de harvarit så arroganta. glömt att informera. hejar inte. varit allmän off. men båda hade gjort bra stycken. det var kul.

nu ska jag och...jajag har bestämmt att byta namn på honom. han är inte längre den snygge utan den prostetuerade. (inte på riktigt men det är mitt namn av olika förklarliga anledningar som jag inte tar upp idag). så jag och den prostetuerade ska åka och handla. han har bil. så jag kan handla massor. om nu bara mitt kort fungerar. har varit en del trassel med pinkoden. och i detta land handlar inget om att visa id. det gör man aldrig. antingen pin eller ingen pin. går inte att byta ngt mot id. kostiga tyskar!

puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar