onsdag 6 januari 2010

hemma

ekelunden

pappas hus

mammas hus

nu har jag varit hemma på ett långt och ledigt lov. eller nja...särskilt långt var det inte och inte särskilt ledigt heller för den delen. har jobbat en hel del. men bara på sjukhuset denna gång. det fick räcka. men några extra slantar blev det ändå...ja inte till mig då. de kommer att gå rakt i pappas ficka för att släta ut några av mina skulder...;) åt rätt håll iaf!

den nye killen i lägenheten hämtade upp mig vid stationen när jag kom dit i måndags. vad ska hans nya namn bli? den snygge kanske, han är rätt snygg och håller på med en massa drömmande saker. snowboard, surfing, älskar att prata i telefon...oj oj kan det bli bättre... jo kanske om han inte bodde i samma lägenhet. den gyllene regeln (som den ambitiöse hittat på...). nej men han är egentligen inte så snygg. mest att jag inte har ngn annan att titta på. en skola full av tjejer och inget annat liv...ja då blir det så.

idag är hela världen ledig förutom vi. jag ska ta min ömma kropp och palla mig till skolan om några timmar. men det är roligt. tycker om att vara i skolan. men det är alltid lite tungt att ha de första dagarna. bara en massa nya övningar. kroppen är van vid att ligga i soffan och äta godis. inte alls att träna och hålla på.

nej ni kära vänner nu vill mina kära sambos skypa. alla samtidigt...phu. moget! är som att den ambitiöse har klonats. den snygge är likadan! omg...hur ska jag överleva?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar