onsdag 20 januari 2010

dåliga fötter

"ska du dansa med dom fötterna?" så frågade mammas karl becca efter att hon sabbat dem i ett hopp. jag känner mig lite lika dan. i måndags på hiphopen sträckte jag till en liten muskel i min högra fot. den svullnade upp och gjorde ont. blev förvånad att det hände högerfoten med tanke på att det annars alltid är min vänstra sida som inte vill mig väl. men så kom gårdagen... i slutet på sista klassen hoppade jag lite dumt och stukade den vänstra som svullnade upp. mina fötter är förnärvarande stand by.

annars så har jag fått ett sår på hakan som jämnt blöder...kan bero på att jag pillar men jag vill inte tro det. jag skyller på dåliga gener. gener som får mig sårbar..och finnig. är prickig nuförtiden. kass!

har snart läst ut new moon, så nu kan jag se filmen. måste skynda på med harry potter oxå, filmen kom väl ut för ett tag sedan...eller är den bara på gång?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar