måndag 23 november 2009

trött

jag är sa trött pa att vara trött. jag är trött pa att en massa folk har en massa asikter om saker de inte har ngn aning om. de har läst ngn artikel i tidningen och sen är det bara sa...fuck them! det är inte lätt att vara deprierad, men folk för det inte lättare genom att tycka att man är helt handikappad. visst de vet inte om att det handlar om mig. men känner att det skulle bli sa pinsam stämning om jag sa ngt. men samtidigt blir det sa löjligt när de sitter och tycker en massa. att det är sa mkt svararde för killar att vara deprimerade än för tjejer, att om man en gang varit riktigt djupt kan man aldrig komma tillbaka, att om man maste äta medecin varje dag sa är man ingen "riktig" människa...fuck u! ja jag är bitter. och trött...ska kanske göra ngt för att bli piggare. men det är svart. mina ögon vill bara sluta sig och sova sova sova.

om en vecka har vi prüfung. jag vet knappt hur jag känner för det. känns som att tiden rinner ur mina händer. kan inte kontrollera tiden. den bara gar vad jag än gör. har gatt hälften av min utbildning om lite mer än 2 veckor. känns sa konstigt. men jag trivs här. skolan är bra. den ambitiösa är snäll. den gamle ska dock flytta ut. vilket egentligen inte gör mig ngt. han är väl trevlig men ja, mer än sa är det väl inte. vi far se vem det är som flyttar in istället. jag är iaf glad att det inte är den ambitiöse som flyttar ut. han är min klippa.

nu är det snart jul. jag lägtar efter pepparkakor och efter att fa prata svenska. och en massa annat...

1 kommentar: