måndag 30 november 2009

prüfung

nu är prüfungen gjord. känns skönt. fast yogaprüfungen är fortfarande kvar. är sa nervös inför den. maste göra den pa tyska. ja vi far väl se hur det gar. jag har ett "inför prüfung" test kvar innan. 

vi fick ett trakigt besked idag. jazz och yogaläraren ska sluta att ha klasser pa kvällen. och hon är verkligen min idol. älskar hennes klasser. hoppas att den nya kommer vara lika bra. eller iaf nästan lika. 

annars rullar dagarna pa. bara tva veckor kvar. känns sa konstigt. hemma i tre veckor. hemma och slappa. och träffa alla som jag vill träffa. ga ut pa krogar som inte är fulla av freaks...kanske de är hemma med iof. men sa illa som det är här kan det ju knappt vara. det aterstar att se helt enkelt.

den gamle har nu flyttat ut och in kommer hans mamma...eller nej det är inte hans mamma utan hans tre ar yngre syster. men hon ser ut att vara hans mamma. tack och lov hann jag halla för munnen innan jag fragade. "hej, du ser ut att vara mamma till killen där som ser ut att vara drygt 30, stämmer det?" jag hade ju gett ett regält pungnyp/bröstvartetwist till den som sa det till mig. för jo, hon är oxa 21...

nu tycker jag att folket kan ga hem...

jag har gjort kalops idag. duktigt va!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar