torsdag 5 november 2009

kollektiv

fattar inte varför det kan vara så svårt att prata med mig och inte gå via en massa andra. blir så trött på att folk inte tycker att jag kan ta hand om min hund. varför kan de inte bara låta mig uppfostra henne som jag själv vill. den gamle har börjat berätta för den ambitiöse om hur jag tar hand om wilma. han säger en massa skit som han inte har någon aning om. och när vi skulle gå ut igår och jag frågar honom rakt ut om det är ok att jag lämnat wilma säger han att jag gör som jag vill. sen är han jätte arg och snackar skit till den ambitiöse. och efteråt tackar han honom för att han tog med sig wilma...jag tog med mig wilma. jag tar ansvar för min hund. jag är den som fixar för henne. hur svårt kan det vara att förstå. ska ta en snack med honom när han kommer hem. går inte att det håller på såhär. särskillt inte när pappa kommer. jag vill kunna fokucera på honom. ha det bra och må bra.

har iaf varit jätteroligt att ha syster e och mamma här. det blir att jag gör så mkt mer när jag fpr besök än när jag bara är med mina vänner. den ambitiöse vill lära mig att åka snowboard på riktigt. han och hans kompis har typ åkt hela livet. det är ju så nära här. lätt att åka på en dagsutflykt. får väl spana in brädor p åblocket eller nåt.

snark kommer lite bilder iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar