torsdag 26 november 2009

snart är det jul...


...ja snart och snart. men på söndag är det första advent och imorgon är det bara två veckor kvar i skolan innan jullovet. så det känns ändå ganska snart. sen ska jag hem och baka pepparkakor, lussekatter, träffa vänner och familj och allmänt götta mig i lovet. blir kanske några dagar på sjukhuset som vanligt. men förhoppningsvis inte lika många som förra året.

har tittat en del på blocket på snowboardar. tänkte att jag skulle köpa mig en ganska kass, billig, begagnad sak. den ambitiöse och hans kompis har åkt sedan de var små och de har lovat att lära mig. gött att ha ngn som kan dra upp mig ur alla diken, skogsdungar, snöhögar och allt annat som kan komma i min väg...;)

på måndag har vi prüfung och näst-nästa torsdag har vi yoga prüfung. nu gäller det att visa framfötterna. phu! sista dagen i skolan har vi showing, efter det blir det fest. denna gång UTAN hankräm...lovar och svär ;)

3 kommentarer:

  1. hej min vän! du skulle ju kunna få köpa min gamla, skorna är ju antagligen förstora men annars tror jag du kan ha brädan. du kan få den för ett kompispris;)
    puss Sarah

    SvaraRadera
  2. Haha. Det där med sjukhuset lät lite allvarligt innan jag fattade att det hade med jobbet att göra. Ikväll dricks det glögg! Pussifnuss

    SvaraRadera
  3. det hade ju varit super sarah! varför vill du sälja den? inga mer snowboardturer för dig? puss

    SvaraRadera