tisdag 15 juni 2010

trött!!

nu har jag tömt hela mitt rum på saker. har bara köttat in allt inne hos den ambitiöse än så länge. han är på sommarlov och jag har fått lov att bo där tills jag åker hem. men trots att det bara handlar om fyra veckor så får jag se till att få lite ordning, för sen ska allt ner i källaren för sommaren. då lär väl idioten döda mig. källaren är ju hans skattkammare...pff!!

innan jag gick från skolan igår så kollade jag med vaktmästaren hur länge han skulle stanna. sen kollade jag med alla som var kvar och ingen skulle stanna särskilt länge. men så kl 01.30 så ringer de från skolan, "vi är ensamma kvar, vad ska vi göra". SUCK!!! kunde de inte haft koll på klockan och kunde inte vaktmästaren sagt till innan han gick.... ja det var inget att göra än att gå upp ur sängen och palla sig ner till skolan. det var nog längsta 4kilometrarna i mitt liv! var så himla typiskt att det var just i natt oxå när jag hade så mkt att göra idag. nu har det gått ganska smidigt som tur va. lyckades byta bort mitt pedagogikprov som jag skulle haft idag till om 2 veckor. det var verkligen en lättnad.

nej nu måste jag dammsuga och torka golv innan jag ska ringa min idiot till schemaläggare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar