söndag 27 juni 2010

idiot!!

jag bor med en idiot. kan han inte flytta snart!! eller ska jag verkligen kunna överleva ett helt åt till med honom? hur svårt kan det vara att försöka samarbete lite. han kommer in hit och skäller ut mig för att jag stängde min dörr för hårt, vilket var en helt vanlig stängning. men han får komma oh gå som han vill. han anklagar mig för att inte bry mig om att jag bor i ett wg när det är han som skiter i att köpa hushållsartiklar, inte diskar, stoppar igen avloppet med all skit han spolar ner (tak och lov att vi inte bor i hus), väcker oss båda varje morgon när han går upp, låser så att vi inte kan komma ut på balkongen, vägrar lyssna på min tyska när han knappt kan prata engelska själv...men jag är ju tjej. jag ska bara vara en snäll liten flicka och tåla allt. jävla idiot!

1 kommentar:

  1. Ska kanske ta med honom på en liten jakttur? Han kanske råkar gå ner sig i en mosse ;-)

    SvaraRadera