tisdag 10 maj 2011

solo

har hållit på med mitt solo och jag känner att jag kan bli riktigt nöjd. minka och jessica verkade nöjda och belåtna iaf. och jag tror att jag hade hört om så inte var fallet. sen har jag klart mkt kvar att jobba på. men det känns bara så himla skönt att ha kommit en bra bit på väg.

en tjej i klassen ville jobba på sitt solo efter skolan idag så jag kunde åka hem tidigare. för er som inte vet så låser jag skolan varje kväll och måste då vänta ut siste man..kvinna. men inte idag. var hemma innan jag brukar lämna skolan i vanliga fall! så jag har hunnit titta på oc, gå in på facebook, ätit, vara ute med wilma...och klockan är innan 00! wow. inte illa.

men nu ska jag sova. puss och god natt

(ett pysselpaket på dryga 13 kilo har ankommit till syster och mig!! wiiiii)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar