måndag 16 maj 2011

helgen

har haft en lugn och bra helg. passat barn, fikat, ätit brunch och slappat. låter lugnt och bra va?? får ju ladda inför helgen då nils kommer...för det brukar ju inte bli lugnt eller så. jo. jag och nils är experter på att ta det lugnt! vi ska baka bullar, äta pizza, bada, gå, äta glass, se film (och kanske svansjön) och göra sånt som par brukar ;)

känner mig helt skakis. vet inte varför. kanske för att jag bar runt på en döds tung hylla igår eller för att jag försov mig till barnpassningen i morse (PINSAMT!!!).

jobbar på med mitt solo. skulle visa det för rektorn idag igen. men när jag kom in i rummet satt hennes kompis och 3 dansare ur hans kompani där... ojoj. så himla mkt hade jag inte övat. men men det gick bra ändå. för mig är det bra för hon gillar min stil. värre för de andra när hon vill ändra typ hela koreografin.

idag har vi fått (18 euro fick vi punga ut. ingenting är gratis) våra kläder till gasteig. jag ska ha på mig en korallfärgad topp.

puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar