torsdag 5 maj 2011

solo

vi ska göra solon i skolan. men det går sådär. jag har ingen fantasi och kan inte se hur det ser ut när jag själv dansar. på måndag ska det vara så klart som möjligt...ajaj nu gäller det att jobba. men jag sitter här istället... tog tiden idag. har redan 45 sek. så nu är det bara resten kvar :)

fick gratis fika idag. mums! var barnvakt när jag plötsligt blev döds bajsenödig. jag hittade ett mc cafe och gick in där med barnvagn, hund och mig själv för att utnyttja deras dass. för att kompensera städandet av toaletten och för att jag hade så mkt tid att döda så beställde jag en kaffe och en kaka. men hur jag än grävde så kunde jag inte hitta min plånbok, mamman till babyn brukar skicka med sin plånbok om det skulle vara ngt, men idag hade hon inte gjort det. lite pinsamt! så jag fick smått (?) generad säga att jag inte kunde köpa kaffet han just bryggt och kakan han just lagt fram. "äh du kan ta det ändå", nämen! gratis är gott! och på tal om gratis så fick jag en skjorta av elin idag. tack! nu kan jag bli bjuden på...hrmm, när har man skjorta? fest? filmkväll? restaurang?...nåt iaf.

nu är jag själv kvar på skolan. ska se till att komma härifrån inom kort! puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar