fredag 27 maj 2011

elstöt

jag fick värsta stöten imorse från ett utag i väggen. blev helt yr och skakis efteråt och hade ont i tårna. elen gick genom hela kroppen ända ner till tåspetsarna. läskigt! men vi skulle ha genrep så det var bara att bita ihop. så jag åkte till skolan och gjorde så gott jag bara kunde.

efteråt ville jag gå hem för att jag var så yr och fortfarande skakade så. gick till en av de ansvariga på skolan och bad om lov att gå. men han blev jätte jätte arg. tyckte att jag skulle ha sagt till innan eller att det inte kunde vara så illa så att jag faktiskt kan göra hela dagen. komma här och gnälla. han tyckte att jag skulle sitta ner och vänta så att han kunde gå och ringa min modern lärare. så fick vi se om det var ok att jag gick hem. jag är en sån tönt, klarar inte att ngn skäller på mig. jag trodde jag gjorde vad de ville. jag gick på genrepet och gjorde allt jag bara kunde.

men så efter ett tag kom han tillbaka och sa att jag skulle åka till sjukhuset och kolla upp så att allt var ok. så från att jag är dum i huvudet till att jag ska in på sjukan. en tjej i klassen var snäll och körde mig. fick ta massa tester men allt var bra. skulle bara ta det lite lugnt. (som jag hade tänkt göra i vilket fall, men det var kanske bra ändå om ngt vore galet).

ikväll är jag hundlös. wilma och den rosa tjejen i lägenheten är iväg på ngn grej hela kvällen. jag ska till becca och fira födelsedag. men jag ska ta det lugnt. annars kommer det nog hela lägenheten bli statisk!

nu in i duschen för att få bort allt spay som jag har i huvudet.

1 kommentar:

  1. Glad att det gick bra. Men El är farligt, du måste säga till hyresvärden. Det måste vara fel på uttaget. Det måste dom fixa med en gång, det är deras ansvar.
    Var rädd om dig! Du är så värdefull!
    kramar om
    pappa

    SvaraRadera