onsdag 17 november 2010

barnvakt

sitter barnvakt. denna dag är det slappt. barnen sover och jag sitter här ifall de skulle vakna. läste saga en stund sen var det klart. smidigt! senast jag var barnvakt hade jag oxå båda barnen men då var de vakna och i full fart hela tiden, lite skillnad! nu kan jag ta det lugnt och bara göra vad jag vill så länge jag är såpass lugn att de inte vaknar.

prüfungen igår gick bra. ska ta en extra balettklass i veckan. tror att det kommer att vara nyttigt. lite basic skadar man aldrig av!

annars mår jag bra men min mage dåligt. förstår inte vad det är för fel på den. tycker att jag äter bra och jag äter tom saker som ska hjälpa systemet. helknäppt!!

har precis börjat på ett nytt stycke. alla 3:or ska göra varsitt stycke med blandade tvåor och ettor. ska bli kul men samtidigt är det svårt att komma gång. var en stund i skolan idag för att försöka luska ut vad jag ska göra. kom på litegrann men det känns sådär. hoppas bara att det kommer mer ideer när jag ser dem göra det jag vill.

till helgen kommer nils. ska verkligen bli kul!!!

annars är det ngn slags helgdag idag så vi är lediga från skolan. är så gött. var där en kortis bara för att göra stycke men har ändå hela kvällen kvar. ett ord: gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar