lördag 3 mars 2012

solen skiner. det är vår. äntligen! men jag är inne idag igen. igår var det bara av ren lathet och idag jobbar jag. tror iof att det var bra att jag sov ut igår för idag känner jag mig nästan helt frisk. så himla skönt!

igår skulle det var tslotts i slottsskogen. men vi hade inga slotts så då blev det annan öl och eftersom att jag levde/lever på piller så drack jag istället läsk... lite b. plus att jag e och i var typ 2h sena så solen hade redan gått ner när vi kom...

efteråt var tanken en öl på krogen. men eftersom att wilma och kalo var med så åkte jag och helena hem. vi såg en film som ingen av oss förstod. himla limpan som ska ladda hem så svåra filmer med titlar som gör att man ändå ser dom... får spana in IMDB så att jag kanske kan läsa mig till vad det var jag egentligen såg...hrm... skulle behövt min bosniske tolk som är bättre på språk än jag ens kan drömma om att bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar