lördag 10 mars 2012

pappa blir stor

pappa har fyllt år.men han valde en dag som redan var upptagen. vi skulle hjälpa h och l att flytta då. så det blev till att skjuta upp födelsedagen till en annan dag. den andra dagen är idag. så, grattis pappa!!

efter att jag undervisat idag ska jag ner till sällstorp. pappa ska bjuda på mat och husrum och hela familjen ska samlas. ska bli roligt. tycker om att vara hemma. för trots att jag trivs jättebra i min lägenhet här i gbg så är sällstorp hemma. kommer nog alltid att förbli så. jag har två hem. ett hem där jag bor och ett hem-hem där jag kommer ifrån.

borde verkligen ge mig ut och springa mer.är inte alls iform för ett gbg-varv..

jag har fått tillbaka min dator och hårddisk efter ett hot om att polisanmäla killen som jag haft kontakt med. han hamnade i värsta kläm. vet att det inte är rätt att skälla på killen som jag haft kontakt med. det var ju inte han som tog grejerna utan hans kompis kompis. men samtidigt så var det mitt enda hopp. det fattades lite sladdar så jag har inte kunnat kolla om hårddisken är i skick ännu. men datorn fungerar. bakgrunden var bytt och webbcamen förklistrad men annars ser allt ut att vara i ordning.

10 min kvar...pepp pepp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar