tisdag 20 mars 2012

jobb forts.

var på en intervju i fredags. kändes faktiskt bra. håller tummarna!

har jobb april ut. men det är fortfarande inte så många timmar så det känns som att jag redan nu är lite halvt om halvt arbetslös.. men jag söker på. så får vi väl se om något dyker upp.

när jag får en vettig lön så ska jag uppdatera lite i min garderob. alla mina kläder är gamla, slitna, trasiga, fel passform... behöver ngt nytt. rensade ut en hel hög med skit som jag gett bort till alla som kommit på besök. alltid så mkt lättare att ge bort än att slänga.

håller på att bli sjuk... ursch. vill inte! snorar och huvudet är tungt. men annars så kämpar jag på som att jag vore helt kry.

får hoppa in oftare nu som vikarie. det är bra för ekonomin men sämre för jobbsökandet. ännu sämre är besök till ikea.. körde i till ikea och netonnet idag. men det slutade med att jag köpte mer än henne... doh!

snart ska jag undervisa. hej och hå kroppen, nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar