fredag 21 oktober 2011

slängartagen

oj vad jag slänger grejer. jag har sparat så himla mkt saker. vilket jag tycker är roligt, roligt att ha, bra att ha och en massa annat. men sen har jag även sparat en massa skit. tex. 20 st resekataloger från 97, 20 st likadana glöd kataloger, små pappersbitar, gamla mobilskal till telefoner som jag fått kassera, rostiga gem, använt presentsnöre, elisabets gamla sockerpiller...finns ingen ände. men samtidigt är det lite kul. säger en del om vem jag är och var. sparar antagligen 2 ton saker mer än de flesta skulle gjort av att rensa mitt rum. men ett steg i taget!

nu har jag hämtat med mig kameran iaf. så nu ska jag ta en massa kort. så att bloggen blir lite roligare och så att det inte är en hel lucka i mina fotoalbum, det går ju inte.

nej nu ska jag fortsätta greja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar