onsdag 26 oktober 2011

förkyld...igen!

suck, jag har blivit förkyld igen. jag som just blivit frisk... men men det är bara att blita ihop och lådsas som inget tills på måndag då jag har min fösta lediga dag sen jag var i münchen. helt otroligt. har verkligen jobbat varje dag, inte så mkt men ändå. phu! ska bli så himla skönt att vara ledig.

skulle egentligen gå på en modern balettföreställning ikväll. en kompis i dangruppen kunde fixa billiga biljetter. men jag kände bara hur mkt det stressade mig att åka in till stan och hämta biljetterna och sen åka tillbaka hit, och sitta trångt och och och...nej det ska vara kul när man går på föreställning! hade ju varit kul ändå men det är otrevligt med stress!

har varit ute i skogen och gått en liten runda istället. det var skönt med lite frisk luft. så sjukare än så är jag inte! (fick ladda med chips och dexter innan så gick det bra!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar