måndag 31 oktober 2011

renoveringen fortsätter

oj oj vad här målas och spacklas och slipas och grejas. har en helt underbar familj som hjälper mig med allt. det är många timmar som går åt. när jag en dag blir miljonär så ska jag köpa en färdig lägenhet/hus eller så ska jag låta andra göra jobbet åt mig!

det är höstlov i göteborg nu så jag är "ledig". betydande att jag inte har ett jobb att gå till fast att jag ändå jobbar för fullt hemma. så är någon sugen på att måla en kväll, dag, eftermiddag, några timmar så är det bara att säga till!! jag har köpt pk, öl, vin, godis och mat som jag bjuder på till alla som kommer. blir ni inte lite lockade??

efter denna vecka, eller efter torsdags middag så ska jag upp till hålt. mitt gamla gäng från gymnasiet kommer upp på fredag. ska bli så himla roligt.

nu blir det rester från igår. pappa var snäll och lagade kokt höna, ris och currysås, mums! efterrätten bjuder mamma på i form av hennes hemmabakade bullar. blir ni inte lite lockade på att komma hit och testa på läckerheterna? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar