tisdag 27 september 2011

oktoberfesttime!




jag har ingen kamera med mig så jag snodde bilderna från elin. detta är mina nya roomisar. flyttade hem till ayla igår.

är så underbart att vara tillbaka. känner mig så hemma här. är skönt att jag inte bara stannar en helg. nu kan jag ta det lite chill. gå på oktoberfest, festa, gå i skolan, träffa kompisar...göra vad jag vill utan att känna mig pressad. nice!

måste bara se till att få gjort de få måsten som jag har. hade tänkt att sälja min cykel. men det är ngn som snott min sadel och mitt styre...bitter! märkte det när jag var lite berusad..hrm. så då välte jag alla cyklar som jag gick förbi hela vägen till becca.

snälla becca har varit min hotellvärd hela helgen. guld!

solen skiner och jag kan gå i mina trasiga skor utan att bli blöt om fötterna. gud va nice! billig mat, billig alkohol, chill folk...kanske skulle flytta tillbaka. nej nej inte ännu. men det kommer verkligen att bli semestermål nummer 1!

1 kommentar: