lördag 17 september 2011

oktoberfest

idag är det första dagen på oktoberfest. på fredag ska jag dit och rocka loss ;) ska bli så himla kul! känns ganska lägligt med en paus nu. efteråt kommer det att bli full rulle både med jobb och lägenhet. får antagligen tillträde den 6 okt, annars den 7 och då är det bara till att börja renovera. har fått mattprover från pappas kompis. känns så himla spännande! nu ska jag få ett hem!

träffade min fd. klasskompis bror med flickvän igår. var lite kul. verkligen nyttigt för min tyska! pratade iof mer med hans flickvän än med honom, han var betydligt tysstare än hon. jag visade dem runt i gbg. är väl egentligen inte den bästa guiden här. har ju knappt hunnit bo in mig. men om man jämnför med hur mkt de kunde så visste jag allt ;)

var på ekelunden i början av denna veckan. glömde då min jacka. i fickan ligger min plånbok och mina nycklar. bra gjort bodil...not

var på håkan hellström konsert igår vid liseberg. trots att det inte var min musikstil så var det ett härligt drag. hade väl iof maxad otur att hamna bakom 4-5 stora långa killar som blockerade all sikt.. men lite på tå så kunde jag se honom ibland ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar