söndag 31 juli 2011

straffad...

jag blev straffad av någon högre makt för att jag lånade mammas skor utan att fråga. tänkte gå ut och springa...eller ja jag gick ut och sprang i mammas gympaskor. efter si sådär 1 km känner jag att det gör lite ont i ena hälen. tänkte att jag var överkänslig. skorna satt ju så bra. men förstod ganska snart att jag fått skoskav. sprang bara en kort runda och tog tom av skorna sista biten. AJ AJ AJ...

hade så ont igår. strålade upp i hela benet. kunde inte ens gå ordentligt på foten barfota. har aldrig varit med om maken. ena hälen bara kräker ur äcklig gul-genomskinlig vätska. mums...not!

tog 2 panodil och en kudde under foten för att kunna somna. så går det när man inte frågar först. straffet var väl lite att ta i. kunde räckt med en liten blåsa!

for melly:
I have pain!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar