söndag 31 juli 2011

bla bla bla onödig info...

ikväll bär det av till Hålt. men först ska jag och delar ur familjen titta på 1 2 3 schtunks version av kung lear. deras pjäser brukar vara sjukt roliga. så jag hoppas att det ska bli lyckat. sen direkt efter föreställningen åker nils och jag upp till hålt i bohuslän. ska bli nice! ska brunkra upp med hydrokortisonkräm till alla myggbett som jag vet att jag kommer att få. (hemskt va många svårstavade ord jag skriver i detta inlägg. stavningskontrollen stryker röda markeringar under var och vartannat ord...i mitt nästa liv ska jag bli bättre på att stava!)

nils kom tillbaka från oslo idag. men den räven har inte hört av sig ännu. han har väl fullt upp att vara social med sin familj. ska åka och kidnappa honom efter middagen.

english version for melly:
bla bla bla I'm going to visit our summerhouse in Bohuslän (80 km north of Gothenburg). I will get mosqito (how do you spell that word?!?) bites. dow! bla bla bla bla

nils is back from Oslo without bombing marks...or I dont know that because he is with his family instead of whit me. (sauerkraut!!!)

me and parts of my family will watch a comic theater today. looking forward to it. completley my since of humor!

and bla bla bla (useless information)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar