fredag 1 april 2011

fredag!!

woho idag är det fredag!! halva klassen är typ borta så det kommer att bli så himla mkt plats att dansa. sweet!

jag tror jämnt att jag blir gravid. ser alla tecken. men jag är inte gravid, denna gången heller. rätt skönt. inte så kul att fylla vid nyår heller om jag hade varit det. vet inte om alla tjejer är så nojjiga. antagligen inte eftersom att många chansar och ändå inte tror att de blir gravida. jag chansar aldrig men ändå tror jag att jag blir gravid... vi är olika. men det är väl bra det. annars hade nog testen varit svindyra.

idag köpte jag dyra och fina biljetter till bounce!! 3 stycken till den 23 april. ska bli så himla kul!! mina lyckliga medresenärer är mamma och syster h. hoppas att de oxå kommer att tycka att det är bra!

nej nu ska jag äta. sen ska jag till skolan och öva och träna utåtvridning. min lärare sa lite sådär i förbifarten att jag fuskar. ey!! det är ju värsta stora problemet!! men nu jälar, nu ska jag vrida ut till 1000!!

först ska jag äta upp nils linsbiffar. mums!

1 kommentar: