tisdag 4 maj 2010

back in münich


känns hur konstigt som helst att vara tillbaka. tiden hemma gick hur fort som helst men nu när jag kommit tillbaka känns det som att jag varit borta jättelänge. det är så grönt, allt har slagit ut. eller ja allt och allt, mina krukväxter var tämligen bruna. totat döda...

ska ta tag i mitt liv nu. måste måste, det får inte gå så långt som det gick sist. har anmält mig till att börja på pilates. nu ni, nu ska jag få ett center som heter duga ;) sen ska jag göra ett nytt stycke, eller försöka iaf. skulle vara kul att lägga upp mitt gamla. men jag vet inte hur man klipper i videon. hrm...får bli ett senare project.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Det var kul att ha dig hemma. Blev lite tomt när du åkt, ingen att sitta och se film med.
    Sköt om dig du är en underbar tjej!

    SvaraRadera