tisdag 29 maj 2012

tillbaka i verkligheten

Nu är jag tillbaka i sverige. har börjat jobba på mitt nya jobb. känns bra men det är en hel del nytt jag måste lära mig. hade det helt underbart i münchen om inte det framgått på mina tidigare inlägg.. är så himla glad att jag fick tummen ur att åka dit. är så lätt hänt att tiden bara rinner iväg. var ute och sprang idag och fick värsta blåsan på hälen. nu får jag gå omkring i tofflor överallt. det dumma är bara att jag ska göra ett prov på yrkeshögskolan imorgon. känns inte som att det är ett så himla bra intryck att komma dit utan skor... men jag dör lite om jag trycker ner min feta blåsa i ett par skor!! får sova på saken. vad är bäst, bättre intryck men kanske sämre resultat på provet för att jag inte kan fokusera eller sämre intryck och kanske ändå samma resultat... hrmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar