torsdag 10 maj 2012

JOBBJOBBJOBB, WOHO!!

Jag har äntligen fått ett jobb. så himla underbart!! att det kunde vara så sjukt mkt jobb. men nu så. nu ska även jag kunna betala hyra, äta, shoppa och göra sånt som normala människor gör!! nice! annars, jag har använt tvättstugan för första gången idag. gratis, sweet!! slipper gräva fram en massa mynt och komma ned till maskinen och inse att det fattades några cent.. nej allt gratis. nice! OCH OCH OCH flera maskiner så att man slipper tvätta en hel dag. körde 3 maskiner samtidigt. smidigt!! såhär är det kanske överallt i sverige. men inte i münchen. där fanns en maskin och den gick ej igång om man inte matade den med 20 centare. jag städar. hemskt va mkt grej som ligger överallt. suck. i övermorgon är tanken att jag ska pusta mig igenom gbg-varvet. får se om jag överlever detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar