onsdag 17 augusti 2011

laaaaaaaat!!

borde värkligen träna!! känner inte att jag kan gå och duscha utan att ha rört på fläsket.. men det regnar och jag är lat och sötsugen. kanske kan åka in till stan och ta ngt pass. orkar verkligen inte ge mig ut för att springa. men jag borde verkligen göra något. har inte tränat sedan jag gick på sommarlov...

jag är kär i true blood... efter att ha tittat på en massa klipp på you tube så känns det som att jag känner huvudskådespelarna. så himla töntigt. men det skulle inte förvåna mig om jag hejade om jag skulle möta ngn av dem. eller så skulle jag stanna på fläcken och bara stirra. jag är bra på att skapa pinsamma stunder...

har fått två klasser att undervisa på funky kidz. trodde att jag skulle få mer. båda tiderna är på lördagar så jag kommer inte att kunna hoppa in så mkt för andra eller ta klasser på move. dumt! men vi får se hur jag får ihop det. får väl söka jobb på coop i värsta fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar