onsdag 10 augusti 2011

audition

omg!!! jag har gått vidare från intervjun och ska nu gå två stycken helgkurser. om jag är bra kan jag få ansvaret för en eller flera kurser är jag halvbra blir jag vikare och tycker de att jag suger får jag ingenting. AHHHHHHHHHHHHHHH!!! har för bövelen inte tränat på en hel månad!! ghaaa....

efter kurserna måste man även filma en klass som jag har för att de ska se om jag kan få deras licens. får jag den kan jag iaf vara vikare på alla ställen som har funky kidz och bliss. klarar jag inte den måste jag vänta en termin för att gå nästa kurs. om jag nu ens får gå nästa kurs. men nu håller jag alla tummar jag kan hitta för att det ska gå bra.

det enda som är lite synd är att vi ska ha släktläger denna helg. hela tjocka släkten som träffas en gång per år. är betydligt mkt roligare än det låter! kommer att komma lite grann då kursen inte håller på men jag måste ta det lugnt. sova gott och länge och inte dricka alkohol. (inte direkt byggstenarna på vår årliga träff). får ta igen detta med dubbel styrka nästa år!

har även ett annat jobb på gång... nu ni, nu ska jag få jobb!!

for melly:
audition two weekends in a row.....AHHHHHHH!!

1 kommentar:

  1. aaaaaah the google translation sucks - this time I really didn't get anything LOL are those auditions still coming up or did you do them already? did you get the job? miss you <3

    SvaraRadera