onsdag 22 juni 2011

wilma

nu har jag fått min wilma tillbaka. känns helt underbart. är ingen hel människa utan min wilma. lång historia kort: min hundpassare tog med sig wilma till sverige när jag var i italien. blev en massa krångel med att få henne tillbaka. men nu är hon här. frisk och välmående och sur över att jag just klippt klorna på henne.

idag fyller den ambitiöse år. tänkte att jag skulle städa och göra det fint tills han kommer hem. men jag är rätt långsam så vi får se hur långt jag hinner.

efter två veckors lov var det riktigt tufft att börja skolan igen. mina muskler gör ONT!!! jag och nils gick en hel del i italien men det blev inga plieer eller piruetter... så alla de muskler som den vanliga människan inte använder gör idag ont! (för nej, en dansare är ingen vanlig människa!;))

nej nu ska jag ta tag i det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar