onsdag 1 juni 2011

hemska nyheter

den rosa tjejens X dog i söndags. helt sjukt! han hade haft ont i hjärtat och känt sig yr. sen hade han gått och lagt sig och inte vaknat igen. den rosa tjejen förklarade typ att han haft ett mkt litet problem med ena hjärtklaffen från födslen men att han var på regelbundna kontroller. så i lördags hade han rökt för mkt och ätit för lite och då hade klaffen slutat fungera.

den rosa tjejen är så ledsen och jag vet inte vad jag ska göra. försöker vara där för henne och stötta så gott jag kan. men det är svårt. hon är så ledsen. han var inte bara ett X utan en vän och en arbetskamrat. man ska inte dö som 19-åring. möjligen i en olycka eller av droger men inte bara så. det är bara gamla människor som somnar inte utan att vakna dagen efter.

jag har ställt blommor i hela lägenheten och jag försöker bara visa att jag finns.

ta hand om de ni älskar. ingen vet vad som kan hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar