torsdag 3 december 2009

jullov

nu börjar jullovet närma sig med stormsteg. 1,2 vecka kvar. känns så konstigt. är så mkt jag ska göra innan jag kan åka hem. yoga prüfung, balett päd. prüfung, genrep, show, julklappsinköp, festa, jazzpäd. prov...det är som att det är en månad kvar och inte alls bara 1,5 vecka. men det ska bli allt skönt att åka hem. eller ja...kanske inte att åka hem men att komma hem. alltid jobbigt att sitta i tåget så länge med wilma och packning. men det går, det går när man vill. och tro mig, jag vill! den unge ska ha nyårsfest här i lägenheten. så vi får väl se hur mitt rum ser ut när jag kommer hem...ska sätta upp några fina hot. ;) ...och gömma barskåpet! hehe

det är rätt konstigt det här med handling. nu när det är så lite kvar känner jag att jag inte ska handla för att jag inte kommer att hinna äta upp det. men jag menar, skulle jag åka iväg i 1,5 vecka skulle jag köpt upp hela affären. kommer ju att vara iväg en hel 1,5 vecka. då hinner man äta mkt. allt sitter i hjärnan. jag vill hem. så jag ser bara att målet kommer närmare. men om man är iväg så vill man vara iväg och satsar på nuet.

jag ska satsa på nuet, fast på ett ekonomiskt vis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar