tisdag 24 april 2012

arbetsförmedlingen

Idag var jag på arbetsförmedlingen. för första gången som jag verkligen fått hjälp där. annars känns det mest som ett slusssystem. man ska gå dit och göra lite olika uppgifter men inget hjälper. men idag så fick jag med mig två ansökningar hem som inte hamnar på platsbanken, dvs inte lika många söker!! hoppas hoppas. börjar bli lite smått desperat.. tog en balettklass igår på balettakademien. så himla underbart. njöt hela tiden och var där och det förgyllde resterande dag! hade tänkt att jag skulle ta jazzen idag men det blev för stressigt. jag ska hämta pappas bil ikväll och jag ska jobba. blev lite tight med tid, plus att jag var supertrött. men imorgon och på fredag ska jag ta baletten. han som håller i klasserna denna veckan är störtskön. han ger mig så mkt energi! Han berömmer, han ger tipps, han har bra övningar, hela han var stört skön... mer mer mer! ;) igår pysslade jag och s, blev nya smycken. kanske skulle ta och börja sälja?! om jag vågar vill säga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar