torsdag 16 februari 2012

förlorat hopp om mänskligheten

I tisdags tänkte jag åka upp till Hålt direkt efter att ha undervisat på chalmers. ställde ut min packnin och gick för att hämta bilen. men väl i bilen glömde jag hela packningen. märkte det inte förrän jag hade parkerat och då var det försent att vända om. så jag undervisade och tänkte att det kanske blir lite snöigt. men ingen går väl in och rotar i ngn annans packning om den står utanför en dörr lite avlägset. fel fel fel.

efter undervisningen kom jag tillbaka och då har någon/några gått igenom packningen och snott med sig all alkohol och min dator och externa hårddisk. himla skit!

en liten ljusglimt i det hela var dock att personen/personerna hade tagit ur min dagbok ur väskan och lagt den vid sidan med allt annat de inte såg något värde i. hade väl egentligen inte spelat ngn roll om de tom den med men det känns helt klart bättre att veta var den är. kan bli väldigt fel om den skulle hamna i fel händer.

nu är jag tillbaka i gbg efter några dagar i hålt. dags att ta tag i livet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar